top
comments-of-hamyab-24-users

نظرات کاربران سامانه همیاب24

زمان مطالعه: 6 دقیقه

242

icon

 سامانه کشوری همیاب۲۴ با هدف پیشگیری از سرقت، و کاهش جرم‌های صورت گرفته در زمینه کالاهای دیجیتال راه اندازی گردیده و خدمات مهم و موثری را برای مقابله با معضل بزرگ سرقت گوشی و سایر کالاهای دیجیتال در کشور ارائه داده است. این سامانه سعی در پیشگیری از سرقت و کوتاه کردن مسیر پیدا شدن کالای مالباخته دارد.

همیاب24 سامانه اعلام سرقت و ردیابی گوشی، تبلت و لپ تاپ

نظرات برخی از کاربران سامانه همیاب24 که گوشی آن ها توسط این سامانه ردیابی شده را در ادامه آورده ایم:

کاربر گرامی آقای راد

با سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران گرامیتون. جا داره بهتون خسته نباشید بگم و تشکر کنم بابت تلاشی که برای ردیابی گوشی های سرقتی میذارید. واقعا خوشحالم چون گوشی خودم که به سرقت رفته بود، از طریق همیاب24 ردیابی شد. ممنون از لطف بی کرانتون.

کاربر گرامی آقای میرمحمدی

بعد از سرقت گوشی تلفن همراه با ثبت نام در سامانه هوشمند همیاب24، تلفن همراه من توسط مأمورین در زاهدان کشف شد و بعد از تماس با بنده گوشی رو تحویل گرفتم. با سپاس از تمامی پرسنل همیاب24

کاربر گرامی آقای حسین صالحی

سلام حسین صالحی هستم از شهر تهران،صالحیه. نحوه سرقت: تو شلوغی باغ سلطان آباد از جیبم زدن اما با کمک همیاب ردیابی شد. با تشکر

کابر گرامی آقای بهنام آرام

سلام بهنام آرام هستم از تهران. کمتر از دو ماه پیش در خیابان انقلاب، نبش خیابان دوازده فروردین گوشی بنده مورد سرقت قرار گرفت که همون موقع از کلانتری 148 شکایت خودم رو مطرح کردم و از طریق سامانه همیاب24 مشخصات گوشی رو ثبت کردم. امروز تاریخ 17 بهمن سامانه فعال همیاب24 پیدا شدن گوشی را به من اطلاع داد. صمیمانه از بچه های همیاب24 کمال سپاس گزاری را به خاطر تلاش های شبانه روزی که داشتن را دارم.

کابر گرامی آقای خمری

حمیدرضا خمری از زاهدان هستم. ضمن تشکر از همیاب24 که ظرف مدت کمتر از یک ماه گوشی سرقت شده، در سامانه مثبت شده است و روند اداری آن را طی میکنم. ممنون

کاربر گرامی خانم بانو

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان. حدود یک ماه پیش گوشی پسرمو دزدیده بودن، از پیدا شدنش نا امید شده بود تا دیروز پیامکی از دفتر ردیابی گوشی های مفقودی برام آمد. خیلی خوشحال شدم. به همین خاطر از این طریق ا تمامی مسئولین  و کسانی که در این راه طحمت زیادی کشیدن تشکر و قدردانی کنم.

کابر گرامی آقای بهنام

سلام وقت بخیر. خواستم از صمیم دل تشکر و قدردانی کنم از زحماتتون. من گوشی موبایل سرقتی خودم رو بعد از 4 ماه از طریق سایت شما ردیابی و آخر سر با همکاری دادسرا تحویل گرفتم. خدا اجرتون بده.

کابر گرامی آقای محمد

سلام خسته نباشید. خیلی ازتون ممنونم، گوشی من ردیابی شد و پیدا شد. شکایت کردیم و رفتیم گوشی رو گرفتیم. خیلی ممنون از شما و زحماتتون.

کاربر گرامی خانم نگار سعیدی

همیاب24 کاری که همه غیر ممکن میدانستند را برای من ممکن کرد و مرا نه تنها به موبایل گم شده ام رساند، بلکه تمام اطلاعات شخصی و خصوصی من را برگرداند.

کاربر گرامی آقای امید از کرج

گوشی موبایلم رو روی پیشخوان سوپری جا گذاشتم تا برگشتم دیدم، گوش سرقت شده. بعد از مراجعه به کلانتری، اقدام به ثبت موبایل سرقتی ام در سامانه هوشمند همیاب24 کردم. خبر مثبت شدن ردیابی رو که گرفتم، امید زیادی به پیدا شدن گوشیم نداشتم. اما مراحل قضایی رو دنبال کردم و در کمتر از دو هفته به موبایلم رسیدم.تشکر فراوان دارم از سامانه همیاب24.

کابر گرامی خانم ریحانه خالویی

من ریحانه خالویی ساکن شهر شیراز هستم. خواستم از سامانه همیاب و تمام همکاران شما تشکر کنم. من فکر نمیکردم با این سرعت گوشی پیدا شود. از اینکه گوشی سرقتی منو پیدا کردید، تشکر می‌کنم.

کابر گرامی آقای دهکرد

سلام و عرض ادب. نمیدونم چجوری قدردانیه زحماتتون رو بکنم. به لطف سامانه همیاب24 من تونستم گوشیم که دزدیده بودن، امروز پیدا کنم. واقعا ممنون ازتون. خداییش خیلی باحاله. دستتون طلا. دهکرد از ارومیه

کاربر گرامی آقای محمد درویش از بوشهر

سلام و خسته نباشید. به لطف شما گوشیمو بعد از یک سال و نیم پیدا کردم. دور از انصاف بود تشکر نکنم. بچه های همیاب دستتون درد نکنه. خدا قوت. پیروز و موفق باشید.

بیشتر بخوانید…
توصیه می‌کنم برای آگاهی از روند دادگاهی و شکایت بعد از ردیابی مثبت گوشی سرقتی و مفقودی در سامانه همیاب 24 از مقاله راهبردی پس از ردیابی مثبت گوشی موبایل چیکار کنم؟ استفاده کنید.

کاربر گرامی آقای بهنام

خواستم از صمیم دل تشکر و قدردانی کنم از زحماتتون. من گوشی موبایل سرقتی خودم رو بعد از 4 ماه از طریق سایت شما ردیابی و آخر سر با همکاری دادسرا تحویل گرفتم. خدا اجرتون بده.

کاربر گرامی آقای محمد

سلام خسته نباشید. خیلی ازتون ممنونم، گوشی من ردیابی و پیدا شد.

کاربر گرامی خانم ماندانا

واقعا فوق العاده، من دقیقا یک هفته بعد از اینکه تو همیاب24 ثبت کردم پیامکی از مثبت شدن نتیجه ردیابی برام اومد و الان هم مشخصات سارق پیدا شده.

سامانه همیاب۲۴ از طریق همکاری با اپراتورها، دادگستری ها، کلانتری ها و اصناف موبایل و کامپیوتر سراسر کشور، به سرعت و از راه قانونی گوشی گمشده یا سرقت شده شما را ردیابی می کند.

جهت فعال شدن فرآیند ردیابی گوشی، شماره IMEI گوشی را در سامانه همیاب۲۴ ثبت کنید. با ثبت مشخصات دستگاه سرقتی یا گمشده در سامانه همیاب۲۴، علاوه بر ردیابی گوشی در اپراتورهای مخابراتی، با اطلاع رسانی کشوری از خرید و فروش و خارج شدن گوشی از مرزهای کشور جلوگیری می شود، بین تمام کالاهای پیدا شده سراسر کشور، کلانتری ها و بازرسی های مرزی جستجو شده و به شما اطلاع داده می شود.

ویژگی دیگر همیاب۲۴ امکان استعلام طرح رجیستری و سرقتی گوشی می باشد. در هنگام خرید کالای دیجیتال، تنها با یک استعلام شما می توانید علاوه بر اطلاع از سرقتی نبودن گوشی، از رجیستر بودن آن نیز اطمینان حاصل کنید و ناخواسته مرتکب جرم خرید یک گوشی سرقتی نشوید.

نکته:  در صورتی که می خواهید هنگام خرید، ناخواسته یک کالای سرقتی را خریداری نکنید، حتما رجیستر بودن و سرقتی نبودن دستگاه را از سامانه همیاب۲۴ استعلام بگیرید.

.

شما نیز می‌توانید تجربیات خود، در رابطه با سرقت گوشی و ردیابی توسط سامانه همیاب24 را با ما به اشتراک بگذارید.

4.2/5 - (42 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. مریم گفت:

    گوشی منو شب عید دزدیدن ، چقدر احتمال داره گوشیم برگرده ،حداقل چقدر زمان میبره؟

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام مریم عزیز. بابت این اتفاق خیلی متاسفیم. اما ما در تیم همیاب24تمام تلاش خود را جهت ردیابی گوشی شما خواهیم کرد بنابراین نگران نباشید. امکان پیدا شدن گوشیتان به خیلی از موارد بستگی دارد اما بلافاصله بعد از قرار گرفتن سیمکارت روی گوشی ردیابی خواهد شد و با توجه به آمار مثبت سامانه همیاب24 از هر سه گوشی، یک گوشی سالم به مالباخته بازمیگردد.

      0
  2. امیر شایان جلیلیان گفت:

    با سلام ،خداروشکر بعد حدود نه ماه گوشیم با ردیابی همیاب بهم برگردونده شد،با تشکر از زحمات شما

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام امیر عزیز. از شنیدن این خبر خیلی خوشحالیم. لطفا بیشتر مراقب خود باشید. با نصب اپلیکیشن همیاب24 از سرقت مجدد گوشیتان جلوگیری نمایید.

      0
  3. مهرداد گفت:

    سلام دوستان. خداروشکر بعد سه ساال به گوشیم ینی در واقع پولم رسیدم. همین امروز ینی ۱۷ اسفند ۱۴۰۲.
    گفتم اینجا حتما کامنت کنم داستانو .
    گوشی من ایفون ۱۲ پرومکس بود که اردیبهشت ۱۴۰۰ ازم زدن تو خیابون. گوشی نو بود و یکماه بود کار میکرد.
    تو همیاب ثبت نام کردم و بعد یکماه ردیابی شد. سیمکارتی در بلوچستان داخلش فعال شده بود.دیگه پیگیری هارو انجام دادم و مشخص شد کیه و دادگاه تشکیل شد و فراخوندش اما نیومد. تو مراحل چندین بار به من هم نیروانتظامی هم قوه قضاییه تاکید کردن که اگه میخوای ب پولت برسی باید خودت بری بلوچستان و … . هربار که به این نقطه میرسید من پیگیری پرونده رو ادامه نمیدادم و نمیرفتم اونجا اما بعد دو ماه اس میومد که قوه خودش ادامه داده مراحلو. ینی مثلا حکم جاب دادن اما نرفتم و پیگیری نکردم اما بعد گفتن دادگاه تشکیل میشه. طرفم نیومد. قاضی حکم شلاق و چند ماه زندان داد. باز پیگیریی نکردم تا اینکه خود طرف بهم زنگ زد که حسابشو بستن. فک کنم علاوه بر بستن حسابا بانکی، ممنوع المعامله و ممنوع الخروجم شده بود. دیگه التماس ک رضایت بده. با سر و کله زدن نهایت ۶۰ میلیون امروز ب حسابم زد و رضایت دادم. که البته بیشترم میتونستم بگیرم اما کوتاه اومدم.

    1
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. خیلی خوشحالیم که گوشیتان ردیابی شده. لطفا از این به بعد بیشتر مراقب خودتون باشید. میتوانید با نصب برنامه همیاب24 از سرقت مجدد گوشیتان جلوگیری کنید.

      1
  4. سلام من گوشی پدرم امروز گم شده خیلی براش ناراحت شدم کلی هم گشتیم ولی فایده ای نداشت
    داخل سامانه ثبت مفقودی زدم امیدوارم پیدا بشه هرچند دوسال پیش که خودم سرباز کلانتری بودم گوشی خیلیا پیدا شد و هم گوشی و گرفتن هم دزدشو امیدوارم منم مثل اونا خوش شانس باشم خدا پدر مادرتو نو حفظ کنه خسته نباشید

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام امیر عزیز. خیلی متاسفیم. شما را درک میکنیم و تمام تلاش خود را جهت ردیابی گوشی شما خواهیم کرد . امیدواریم هر چه سریعتر گوشی پدرتان ردیابی شود.

      0
  5. نسیم نسیم گفت:

    سلام گوشی منو ۱۹ دی دزدیدن
    آیفون ۱۳ پرو مکس
    کسی بوده مشابه من باشه گوشیش و پیدا کرده باشه؟؟

    0
  6. سلام ،من گوشیمو تقریبا یک و نیم پیش ازم دزدین،یه موتور سوار،،با مراجعه ب پلیس هفته پیش تماس اومد از همیاب ۲۴،خدا خیرشون بده ار مرز تایباد برام پیدا کردن وتو فاصله دو روز ب دستم رسوندن از طریق پس. واقعا ازتون ممنونم الهی خیر ببینین

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام آتنا عزیز. خیلی خوشحالیم که گوشی شما پیدا شده. از این به بعد بیشتر مراقب خودتون باشین. میتوانید اپلیکیشن ضد سرقت همیاب24 را نصب نمایید تا دیگر برای گوشیتان اتفاقی نیافتد.

      0